wtorek, 29 grudnia 2015

Podsumowanie 2015 roku :)

Stylist: Monika Hibbs, Interior Design: Stephanie Jean
Photography: Jamie Lauren Photography
Każdy rok wymaga, albo przynajmniej jest wart, podsumowania. Tylko... jak podsumować rok w którym się wyszło za mąż? Może tak troszkę prywatnie, troszkę blogowo, szukając właściwych słów i korzystając ze statystyk ;)

Chciałabym tu zebrać wszystko co w ostatnim roku działo się na blogu, co było ważne dla mnie i co zwróciło Waszą uwagę. Więc do dzieła :)

GNPM - 3 najpopularniejsze wpisy i jeden gratis ;)

1) Małgosia - biało-żółto, rustykalnie i w trampkach :)
2) Natalia - rustykalnie, samodzielnie, perfekcyjnie, no jak chyba nikt inny :)  
3) Ola - delikatnie, naturalnie, rustykalnie :)
GRATIS: Ja, Milena - jako gratis, bo trochę głupio na własnym blogu konturować z innymi :) 

Jedne z moich ulubionych wpisów:

Po pierwsze: nie porównuj - przydługi prolog do tekstu o zazdrości 
O depresji... poślubnej 
Seks, czyli o czym rozmawiać przed ślubem 

Najpopularniejsze wpisy roku*:
 * z pominięciem wpisów z punktów wyżej i z wyjątkowym dwóch wpisów (Subiektywna lista najciekawszych miejsc na wesele w Polsce, Subiektywnie subiektywna lista moich ulubionych fotografów, Relacja z wesela cz. 1 - Weselny Drink Bar)

1) Niespodzianka dla Pary Młodej - bardzo mnie cieszy, że coraz więcej osób o takich rzeczach myśli.
2) Gdy wraca wiara w suknie ślubne ;) - to tak na wypadek, gdybym zapomniała, że suknie ślubne wszystkich najbardziej interesują. Zapamiętam :) 
3) Dzień ślubu i wesela - o czym warto pamiętać? - bardzo lobie ten wpis, jeden z najpraktyczniejszych.
4) Niech inni zazdroszczą im ślubu :) - uwielbiam ten ślub, to chyba mój ulubiony z publikowanych w tym roku :)
5) Lista zażaleń do salonów sukni ślubnych  znów suknie ;) Przy okazji to wpis za który najczęściej mi się obrywa, bo "się czepiam".
6) O ślubie i weselu NPM - odpowiedzi na pytania - a tak staram się to co pisałam o sobie ukrywać ;)
7) Zabawy na sianie, czyli bardzo dużo pięknych zdjęć z wesela w stodole :) -
8) 4 miesiące do ślubu, czyli... wesele nieidealne - zdecydowanie lubicie też to co odbiega od ideałów, i dobrze!
9) Harmonogram przygotowań do ślubu i wesela - praktycznie, obecnie pracuję nad ulepszoną wersją :)
10) Królowa własnego wesela, czyli o tym dlaczego powinnaś spełniać swoje "kaprysy" - również uwielbiam!

Prywatnie-publicznie:

23 maja 2015 wyszłam za mąż. Przeprowadziliśmy się z PM do własnego mieszkania i prace tak bardzo nas pochłonęły, że na sesję i podróż poślubną przyjdzie czas dopiero w 2016 ;)

Blogowo:

Miałam okazję:
Wziąć udział w kursie dla konsultantów ślubnych.
Uczestniczyć w Panny Młode Akcja Charytatywne we Wrocławiu :)
Pojechać na Spotkanie blogerów ślubnych (dla mnie to było coś, taki debiut z moją twarzą i nazwą NPM w jednym).
Zostać patronem Bridelle Style, a potem Open Bridal Day :)
Świętować drugi roczek NPM :)
Zostać gościem (i ekspertem ;)) na Targach Ślubnych w Jeleniej Górze.
A co najlepsze: poznać wiele fantastycznych Panien Młodych (niektóre trafiły nawet do GNPM) i przekonać się, że ten blog ma jakiś sens.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz