czwartek, 12 listopada 2015

Przedsprzedaż "Bridelle Style"

Od 7 do 17 listopada trwa przedsprzedaż "Bridelle Style". Na stronie www.bridellestyle.pl możecie kupić książkę w niższej cenie.
Tak, to ten moment. Rozbijajcie skarbonki i/lub piszcie listy do Świętego Mikołaja :)

Do 17 listopada książkę i przewodnik Bridelle Wedding Guide Guide z ofertami najlepszych polskich firm z branży ślubnej możecie kupić w cenie 89 złotych (cena regularna to 99 zł). Do ceny zakupu musicie doliczyć 10 zł za przesyłkę. Wysyłka książek zamówionych w przedsprzedaży rozpocznie się 18 listopada. 

"Bridelle Style" możecie zakupić jedynie w sklepie internetowym www.shop.bridellestyle.pl.

Drogo? Nie jest tanio, ale ja wierzę, że warto (potwierdzę Wam, gdy dorwę książkę w swoje łapki). Sceptykom pozostaje dokładne przejrzenie strony internetowej książki (znajdziecie tam m.in. jej przykładowe strony) i poczekanie na recenzje na blogach/portalach, którym ufacie :)

O tym czego po Bridelle Style możecie się spodziewać pisałam już w tekście Bridelle STYLE - na chwilę przed premierą.
 

Książka ma 336 stron, format 21x29,7 cm, twardą oprawę. Zawiera prawie 700  zdjęć i 18 sesji/rozdziałów tematycznych: al fresco, whimsical, gypsy, vintage, glamour, garden party, urban chic, bohemian, classic, lexington, shabby chic, retro, hippie, romantic, decadence, elegance, rustic, boudoir. Każdy rozdział jest ilustrowany osobną sesją zdjęciową, a zakończony przewodnikiem, który ułatwi samodzielną organizację wesela w danym stylu.
Przyznam, że mnie najbardziej ciekawi GYPSY, który, jak liczę, pokaże cudowną stronę tego co każdemu wypaczył (no niestety!) program "Moje wielkie cygańskie wesele".

Ostatnio zapomniałam dodać (a tak szczerze, to nigdzie mi nie pasowało), że NPM jest patronem medialnym książki.

1 komentarz:

  1. Ja już poprosiłam Mikołaja ;) książka zamówiona i czekam do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń