środa, 25 listopada 2015

Targi Ślubne w Jeleniej Górze - mini relacja

Miesiące od listopada do lutego to spokojniejszy czas dla branży ślubnej, która odpoczywa od intensywnej pracy, nabiera sił na nowy sezon, a Pary Młode szykujące się do ślubów i wesel mają okazję poszukania inspiracji i usługodawców na Targach Ślubnych. Jako osoba pisząca o ślubach zauważam, że to w tych zimnych miesiącach, w których nie chce wychodzić się z domu, mam więcej zajęć i więcej miejsc, które warto odwiedzić.

W sobotę miałam okazję być na drugiej edycji Targów Ślubnych w Jeleniej Górze zorganizowanych przez W&E "Wedding & Event". Po raz pierwszy w roli eksperta, który ma coś o ślubach i weselach, najlepiej sensownego, powiedzieć :)

Odważyłam się (dziękuję za zaproszenie!), bo robię się coraz odważniejsza ;) Przeżyłam. Nie zapadłam się po ziemię i miałam małą frajdę. Frajdę z tego, o czym wspominałam na fb. Zawsze zazdrościłam parom, które wspólnie pracowały. Wiedziałam, że mnie to nigdy nie czeka, ale... Od maja tego roku PM spędzał całe tygodnie w pracy przy Galerii Nowy Rynek w Jeleniej Górze (i to powód dla którego nie dojechaliśmy jeszcze na sesję poślubną :)), a w sobotę ja zawitałam w tym budynku ze ślubnymi tematami. To (było) prawie jak moje wymarzone razem ;)

Poza mną na Targach można było posłuchać ekspertów z branży ślubnej, odwiedzić stoiska kilkudziesięciu wystawców, posłuchać zespołu weselnego i kwartetu smyczkowego, obejrzeć pokazy tańca (m.in. występ pań tańczących w chustach z dziećmi - rewelacja!), obejrzeć pokazy mody ślubnej damskiej (zauroczyła mnie sukienka, która skojarzyła mi się z latami 20.) i męskiej oraz koktajlowej.

Filmową relację z targów możecie zobaczyć na fanpage'u chłopaków z Ślub w Karkonoszach.

1 komentarz: