piątek, 21 marca 2014

Uwielbiam Kraków ich oczami, czyli o sesji plenerowej - Fotoemocje

Które miasto w Polsce jest najpiękniejsze? Wrocław. Inne miasta, wybaczcie. Przez 20 lat żyłam w przekonaniu, że nie ma piękniejszego miasta od Krakowa i w żadnym innym miejscu nie chciałabym mieszkać. Dziś, być może przez zasiedzenie, jestem zdania, że Wrocław nie ma sobie równych, pod żadnych względem. Ale...

Uwielbiam Kraków, uwielbiam go za to co można zobaczyć na tych zdjęciach. Za kolory, mury w których czuć historię, za... połączenie tego co mnie zachwyca: miasta z przyrodą, z parkami, górkami i zalewem. Nigdzie nie mam takiej frajdy jak tam, gdy z centrum miasta w kilka minut mogę przedostać się do miejsca, które wygląda jak szlak w górach. Po prostu... raj :)

Zapewne pamiętacie, że zdjęcia ze ślubu i sesji plenerowej są dla mnie czymś szalenie ważnym. Chciałabym mieć zdjęcia doskonałe, a pomysłu na sesję plenerową ciągle mi brakuje (jest ich kilka, ale żaden nie jest ŁAŁ). Tym co mnie najmocniej kusi są Włochy, tylko... jeśli już ktoś się decyduje na sesję plenerową za granicą, to prawie ZAWSZE są to Włochy. A ja nie chcę jak każdy ;) Więc szukam pomysłów i inspiracji... W Dreźnie, w nowoczesnych miastach, w Polsce...

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam zdjęcia zrobione przez Fotoemocje.pl (Elżbieta i Grzegorz Figiela) byłam zachwycona tym jak pięknie się prezentuje na nich Kraków. Jak dostojnym i wiekowym, a zarazem romantycznym jest miastem. Jak bardzo niektóre ujęcia przypominają te, które widziałam na sesjach plenerowych np. w Wenecji. Po co więc lecieć tak daleko, skoro pod samym nosem mamy coś tak pięknego? Może cała sztuka polega na umiejętnym patrzeniu na miasto, wtedy w każdym można znaleźć coś zachwycającego.








Autorzy zdjęć:
Fotoemocje.pl - Elżbieta i Grzegorz Figiela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz