sobota, 1 marca 2014

Wesele w górach

Uwielbiam góry i można powiedzieć, że mam wręcz górską obsesję. Nic więc dziwnego, że myśląc o ślubie idealnym myślałam przede wszystkim o góralskiej chacie i górach za oknem. Najlepiej w Zakopanem lub okolicach, bo tam góry są najpiękniejsze. 

Niestety niektóre marzenia są zwyczajnie zbyt skomplikowane organizacyjnie. Bo i nocleg dla gości i odległość i planowanie ślubu na zupełnie obcym gruncie. Znalazłam sobie lokal, który w 95% rekompensuje mi to, że to nie Zakopane i nie te najwyższe góry. Więc jest dobrze :)

Nadal jednak z sentymentem zerkam na lokale w Tatrach i po cichu zastanawiam się jakie mniejsze imprezy mogłabym w nich zorganizować ;) To pomysł idealny nie tylko na wesele, ale i wieczór panieński/kawalerski, podziękowanie dla rodziców, mini podróż poślubną czy sam ślub cywilny ;) W którejś z tych opcji jeszcze znajdzie się miejsce na Tatry. Musi ;)
Pośród moich poszukiwań miejsca idealnego wpadłam na dwa, które uważam za fantastyczne.




Mnie te zdjęcia wprost zachwycają. Nie widziałam piękniejszych i bardziej klimatycznych lokali. Wystarczy wyjrzeć przez okno i można zobaczyć góry. To jest coś :) Do tego często można spotkać się z propozycjami lokalnych atrakcji: góralskim zespołem, porwaniem przez zbójów! czy kuligiem.

8 komentarzy:

  1. ja wzielam slub cywilny w zakopanym....nikt nie.wiedzial..tylko.dwoch swiadkow;)))) bylo tak jak chcialam slub w gorach...a teraz koscielny z rodzina i.znajomymi.u.mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to kocham góry, za niesamowity krajobraz, za te przepiękne wnętrza, sami chcemy mieć dom z drewna, bo są po prostu cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Goralski Dwor jest pieknie urzadzony ale nie ma widoku wprost na gory gdyz zaslaniaja drzewa. Niemniej oferte weselna maja bardzo fajna. Polozny troche wyzej Gorski Palacyk ma taras z rewelacyjnym widokiem na gory ale z kolei urzadzony jest mniej fantazyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsca na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  5. A my w tym roku organizowałyśmy cudny kameralny ślub w domkach na Szymkówce - zacisznie, z przepiękną panoramą na Tatry. I padał śnieg:). Było bajkowo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jednak jak wesele w górach ;)
    wiem coś o tym ;)
    wspaniale bawiliśmy się w restauracji siuchajsko w zakopanem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A my wzięliśmy ślub konkordatowy w kaplicy na Płazówce obok Zakopanego, + kameralna impreza dla najbliższej rodziny w jedynym tu pensjonacie używanym właśnie do takich celów xD, z dala od zgiełku i turystów, tylko my i góry! <3 Gorąco polecam, opisałam zresztą jakie to proste na swoim blogu:
    http://www.urlopaktywnie.blogspot.com --> Przed (górskim) ołtarzem

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce na wesele w górach :)

    OdpowiedzUsuń