czwartek, 16 marca 2017

SHARE WEEK 2017: Najlepsze blogi (około) ślubne wg NPM

Po raz trzeci jako NPM biorę udział w akcji SHARE WEEK - twórcy polecają twórców. Trochę dlatego, że lubię mówić ludziom miłe rzeczy (tu je im napiszę) i trochę dlatego, że lubię się wymądrzać, także na temat tego co w sieci warto śledzić.

Zawsze starałam się, aby linki, które tu podrzucam były w większości związane z etapem na którym obecnie jesteście i w związku z którym zaglądacie do mnie. Mam nadzieję, że i tym razem w większości te miejsca do Was trafią.

1. Najlepszy, bo mój ulubiony, blog ślubny.
Lubię czytać (to słowo klucz) blogi ślubne. Podobnie jak w życiu, lubię tych, którzy... mnie inspirują, o których pomyślę "chciałabym umieć tak jak ona", przez lekturę których samej mnie chce się to co robię robić lepiej. W polskiej blogosferze jest tylko jeden taki, dobrze (najlepiej!) i mądrze pisany, blog. Blog, który nie polega na wrzucaniu ładnych zdjęć z internetu (wiem, że to kusi, bo to takie ładne, szybkie, proste), a ma... większą wartość.
I w tym roku nie polecę Wam żadnego innego ślubnego bloga, bo... w moim prywatnym rankingu to blog, który nie ma i prawdopodobnie jeszcze długo nie będzie miał konkurencji.
Maja i Madame Allure

2. Branża ślubna też pisze!
I robi to bardzo dobrze. Co tam zdjęcia, co tam filmy, co tam muzyka, co tam piękne kwiatowe dekoracje... Ja do poczucia tego co widzę potrzebuje literek. Mam w swojej głowie pomysły na dwie firmy, które zasługują na wyróżnienie w tej kategorii, ale... jedna zdecydowanie za mało w ostatnim roku pisała ;) Więc zostają ci, którzy publikują "wystarczająco dużo" zdjęć, tworzą piękne wstępy do pięknych historii, potrafią doradzić i piszą tak, że chce mi się ich prace nie tylko oglądać, ale i czytać, z przyjemnością.
Karolina, Michał i Bajkowe Śluby (i tak, wiem, że przesadzam, bo oni tu już wyskakują z lodówki)

3. Podróże (poślubne).
Ja wiem, że śluby, wesela, suknie... Czasem jednak myślę sobie, że w życiu nie wytrzymałabym z tą tematyką tyle czasu, gdyby nie fakt, że w mojej głowie wszystko pięknie połączyło się z podróżami. Dla mnie nie ma ślubu bez podróży. Przed ślubem, w trakcie, pierwszej i każdej kolejnej po ;)
Ten punkt będzie uzupełnieniem zeszłorocznej list, bo jednego wyjątkowego bloga (m.in.) o podróżach tam nie wymieniłam. Bloga z pięknymi zdjęciami (czasem sobie myślę, że gdybym miała się uczyć robienia zdjęć - to od niej) i okazjonalnymi ślubnymi inspiracjami (jak choćby miejsca na wesele, weekendy panieńskie, wszystkie okazje do podróż). 
Kasia i Travelicious

Gratis. Bliskie sercu :)
Muszę się Wam przyznać, że najbardziej czekałam na tegoroczny ranking ze względu na Dagmarę i możliwość wymienienia tu jej wirtualnego dziecka - Nasze ślubne opowieści :)

Najlepsze teksty
Niespodzianka: wśród tekstów o związkach (tak się złożyło) nie ma żadnego tekstu napisanego przez blogerów ślubnych. Ale jest i tak lepiej niż rok temu, gdy zapomniałam o jednym tekście (teraz nadrabiam) i takiej listy nie stworzyłam wcale.
1. Ona. Dziewczyna. Kobieta. To moje nadrobienie zaległości, bo tekst jest z... 2015 roku. Nadal to jeden z najpiękniejszych tekstów mężczyzny o kobiecie jaki czytałam.
2. I ŚLUBUJĘ CI, ŻE BĘDZIEMY ŚMIAĆ SIĘ AŻ DO ŚMIERCI, CZYLI 10 RZECZY KTÓRE SPRAWIAJĄ, ŻE CIĄGLE ZA NIM TĘSKNIĘ, KIEDY WYJEŻDŻA. A to świeżynka, tekst z tegorocznych Walentynek ;) Cu-do-wny (i jak pewnie pamiętacie już Wam go polecałam... gdzie się tylko dało ;)). Nawiasem mówiąc: dzieci Sary to moje ulubione dzieci w internecie :D
3. Krótkie nóżki - ykhm... całość. Gdyby Michalina pisała tylko o ślubach, to Maja miałaby konkurencję ;)

Pamiętajcie, że rok i dwa lata temu też pisałam o polecanych w sieci miejscach i zdecydowanie więcej było tam typowo ślubnych blogów. Zainteresowanych zapraszam tu (2015) i tu (2016). Warto tam zajrzeć, bo wszystko co tam znajdziecie nadal uważam za aktualne.

Teraz Wy zdradźcie mi co i kogo lubicie czytać w sieci, tak najbardziej.

1 komentarz:

  1. O rety, Milena... rozpłynęłam się właśnie z radości! Ogromnie Ci dziękuję, bo usłyszeć to z Twoich ust (przeczytać na Twoim blogu) to zaszczyt jakich mało - bo to właśnie Ciebie i Twojego bloga spośród wszystkich ślubnych miejsc online podziwiam najbardziej, wracam najchętniej i czekam na każdy kolejny wpis! DZIĘKUJĘ!! <3

    OdpowiedzUsuń