piątek, 2 stycznia 2015

Spóźnione podsumowanie 2014 roku...

Elisabeth Carol Photography
Wszyscy podsumowują stary rok. Ja, z kilku powodów, zapomniałam o tym w grudniu. Myślę jednak, że początek stycznia nie jest takim złym terminem ;)

Nie znajdziecie tu moich osobistych podsumowań. Niestety ;) To co zobaczycie poniżej to lista TOP10 (+1 gratis) notek na blogu, które były najchętniej czytane. Dla mnie to ważna informacja na temat tego co najbardziej Was interesuje i... cieszy mnie, że mamy dość podobny gust :)


TOP10 wpisów na blogu NPM z 2014 roku:


1) Jak zapakować pieniądze na prezent ;)
To wpis, który w grudniu bił swoje rekordy i wejścia na niego z google zdominowały te facebookowe. To uniwersalny temat, więc w okresie Mikołajek i świąt Bożego Narodzenia interesują się nim niemal wszyscy. I niesamowicie mnie to cieszy - bo widać, że ludziom zależy na tym, żeby białą kopertę zastąpić czymś oryginalnym! W związku z tym... Obiecuję dodanie części drugiej :)


2) Jak się nie ubierać na wesele, czyli kilka słów do kobiet
Klikane, bo praktyczne, "kontrowersyjne" i każda osoba ma w tym temacie swoje zdanie ;)

3) Mamo! Tato! Babciu! Dziadku!
Mój ulubiony wpis. I chyba najważniejszy na blogu! Marzy mi się kolejny taki :)


4) 10 pomysłów na (dość) tani prezent
Część druga w przygotowaniu. Rozumiem "aluzję" - więcej tego co praktyczne ;)


5) Najpiękniejsze zdjęcia z najpiękniejszego ślubu - czyli o tym, kiedy i NPM opada szczęka ;)
Mój ulubiony reportaż ślubny z 2014 roku. Mój ulubiony ślub w plenerze. Piękniejszego wpisu do oglądania nie znajdziecie na moim blogu :)


6) Nowa wizja sukienki idealnej
Sukienkowe wpisy zawsze mają dużo wyświetleń, ale ten lubię wyjątkowo: bo to co wtedy poukładało mi się w głowie, jest stałe i niezmienne :D

7) Koszyczek ratunkowy
Praktycznie i potrzebnie.

8) Księga Gości, która zachwyca
Jeden z moich ulubionych zbiorów pomysłów na blogu. Tylko nart mu brakuje :D


9) Trampki do ślubu
Trampki w TOP10! WOW!


10) Zaproszenia ślubne, czyli... trzy perełki :)
Zaproszenia, a nie lista fotografów? Lekko mnie to zaskoczyło :)

11) Niezaproszeni goście
Numer 11 tylko w kilkudziesięciu punktach ustąpił 10, a poruszany w nim jest ważny temat, więc nie mogłam go ominąć.

Nie czytaliście któregoś wpisu? Zapraszam do lektury!

2 komentarze:

  1. Temat posta, który zajął pierwsze miejsca mega trafiony, ale co jeszcze ważniejsze fajnie opisany. Tak jak sama zauważasz - praktyczny na każdą okazję. Pochwalisz się ile wejść wygenerował?

    OdpowiedzUsuń