poniedziałek, 12 stycznia 2015

Targi Ślubne Wrocław 2015

Od roku chodzę regularnie na Targi Ślubne. Chodzę jak przystało na mało poważną Pannę Młodą: rozglądam się, szukam czegoś ciekawego i zapominam, że tak właściwie te Targi mogłyby mi się przydać jako Pannie Młodej ;)

Wiecie co pisałam dokładnie rok temu idąc na Targi Ślubne?

"Idę dziś na Targi Ślubne. Po raz pierwszy w życiu, licząc na wrażenia rodem z amerykańskich filmów o nastolatkach na balach debiutantek ;) Tym razem nie zboczę z drogi, kupię bilet (nie udało się go wygrać :/ ) i grzecznie będę spacerować między stanowiskami wystawców. Mam nadzieję, że nikt mnie nie wystraszy, nie zniechęci, nie zniesmaczy swoją słodyczą i fanatyzmem ;) Trzymajcie kciuki, za dobre wrażenia ;)"

Przez ostatni rok sporo się zmieniło, ale w takie miejsca idę zawsze z cykorem ;) Niezależnie od tego, że wchodzę z biletem, który dostałam, bo jestem fajna (tak sobie wmawiam :D), w progu dostaję Przewodnik Młodej Pary w którym znajdują się moje teksty (i nawet skrót NPM! debiut w prasie drukowanej :P), znam na pamięć niemal całą listę wystawców targów i dokładnie wiem gdzie chcę podejść :) Idę, jak prawdziwy tajniak, i mam świadomość, że "O, tu mnie znają z imienia i nazwiska, ale nie wiedzą o blogu.", "O, tu mogą mnie znać z warsztatów", "O, a tu znają moje imię, nazwisko i blog, ale nie mają pojęcia jak wyglądam" ;) Wiecie jaka to frajda i o ile przy takich obserwacjach jestem mądrzejsza? Ogromna/nie ;) Kończę, bo już chyba przesadzam ;)

Tradycyjnie, chciałabym się dziś skupić na wystawcach, którzy zwrócili moją uwagę:


Kwiatkarium - nie mogłabym od nich nie zacząć, bo mieli najpiękniej na Targach zaaranżowane stoisko. Tak pięknie, że wracałam tam kilkakrotnie, za każdym razem uśmiechałam się do tych słoików, koronek i kolorów. Mieli najpiękniejsze ulotki (z nieznanych mi powodów zawsze mam swoją ulubioną ulotkę :D) i jako jedyni zasłużyli na fotkę na moim instagramie :D

Boso - hm... Byli na mojej liście jako jeden z dwóch salonów z sukienkami, które chcę odwiedzić. Cieszyłam się, że będą nie tylko w Krakowie (na Targach 18.01), ale także i we Wrocławiu. Bo Boso to wyjątkowe suknie, lekkie, zwiewne, dziewczęce, wygodne. Nieprzysłaniające kobiety, a jedynie wydobywające jej piękno. Stworzone do ślubów w plenerze! Każdy kto ominął ich stoisko niech żałuje!!!


Cudowianki i magnetCards - nie mogło mnie u niech nie być ;) I gdyby nie tłumy u pierwszych i niewypatrzenie Sabiny u drugich, to nawet miałam plan się przedstawić ;) 
U Cudowianki byłam po raz drugi w życiu (zawsze będą mi się kojarzyć z pewnymi targami hand made z których wyszłam jedynie z ich wizytówką, a wcale wtedy nie planowałam ślubu ;)), a magnetCards odwiedzam... hm... regularnie ;) Jedni i drudzy niezmiennie tkwią na liście moich ulubionych "producentów" (brakuje mi słowa!) zaproszeń ślubnych :)

Agnieszka Światły - rok temu nie podeszłam do pani Agnieszki, bo suknie wydawały mi się mega drugie. W tym roku, po obserwacji nowej kolekcji na jej fanpage'u, nie mogłam odpuścić. Suknie są w zaskakująco dobrych cenach, świetnie wykonane i mieszczą się gdzieś pomiędzy tym co nowe, a tradycyjne. Aaa... no i PM się podobają (a on ma zazwyczaj bardzo princessowy gust!) :D

Hotel Trzebnica - nie zatrzymuje się przy ofertach hoteli, jeśli obiekt nie zwróci mojej uwagi (czyt. nie ma fajnego budynku), a tego stoiska, ze względu na zamiłowanie PM do smalcu, chleba, kiełbas i ogórków, nie mogliśmy ominąć. I tym sposobem informuję Was, że jeśli Hotel Trzebnica ma w ofercie wiejskie stoły, to ma na nich rewelacyjne wyroby (i potwierdza to PM - znawca i wielbiciel tematu).

Eight - znalezione na końcu (jakim cudem?), z utrudnionym dostępem do osoby ze stosika ze względu na tłum ludzi, ale fartem dopchałam się,
 przejrzałam kilka albumów (rewelacyjnie wykonane!), zabrałam wizytówkę i mam plan zapoznać się z tymi cudami przez internet ;)

Koniec, jest 6, ale za to bardzo solidna :)

Niedługo przygotuję dla Was wpis dotyczący wszystkich Targów na których bywałam na temat wszystkiego co mi się w Targach podoba, co nie i co bym zmieniła. I mam arcygenialne (w tej chwili tak mi się wydaje) pomysły :D

2 komentarze:

  1. Szukam fotografa, który wykona profesjonalnie zdjęcia do sesji narzeczeńskiej. Zależy mi aby miał duże doświadczenie. Czy Waszym zdaniem warto nawiązać współpracę z http://www.grabowski-foto.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim pytaniem zapraszam na grupę: https://www.facebook.com/groups/676561409053681/

      Usuń