środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego Roku :)

Moi Drodzy, wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku (i nowym roku).
Nowych wyzwań, nowych postanowień, nowych miejsc, nowych odczuć, nowych pokładów zdrowia i nowych kont w banku... Poczucia, że możecie ten roku uczynić lepszym od poprzedniego!
Panny Młode 2015 - to jest ten rok, aaaaa!!!

Czego ja, Panna Młoda 2015, życzyłabym sobie? Długich weekendów (bo wiem, że będzie ich mało) i wielu podróży (i czasu i urlopu i pieniędzy). W skrócie: niech mi ślub, wesele i mieszkanie na to pozwolą, bo jestem za dużym tchórzem na jazdę autostopem ;)
A tak bardziej ślubie... Dziś spacerując po Krakowie odwiedziłam jakieś 7 salonów z sukniami ślubnych. Po 5 zgłodniałam, po 7 padałam ze zmęczenia... Gdybym miała wybrać swojej największe ślubne "koszmary", to zakup sukni znalazłby się w moim TOP3 ;)

Razem z PM Nowy Rok świętujemy podobnie jak para na zdjęciach. Sami, w towarzystwie wszystkiego co błyszczy (nawet złoto mi pasuje) i z poczuciem, że podobałaby się nam takie wesele :D

Fotografie: Nancy Ebert 
Całe przygotowanie sesji: link.
















1 komentarz:

  1. Wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku :) Obyś zrealizowała wszystkie ślubne i nieślubne swoje plany ;)

    OdpowiedzUsuń