czwartek, 13 lutego 2014

Przepis na doskonały ślub - konferencja

Kochani, jako patron medialny mam zaszczyt zaprosić Was na IV Konferencję Ślubna pod hasłem „Przepis na doskonały ślub” organizowaną przez Agencję Ślubna Eve Weddings w Queen Boutique Hotel w Krakowie. Konferencja odbędzie się 23 lutego w godzinach 13:00-18:00.

Głównym tematem spotkania będzie wesele w aranżacji czarno-białej. Dla mnie temat idealny, gdyż jestem fanką czerni (i granatu) w ślubnych stylizacjach i dekoracji. Pamiętam, że kilka osób pytało mnie na fanpage’u o to jak miłość do ciemnych kolorów wytłumaczyć mamie czy babci i jak je nakłonić do spojrzenia na czarny przychylnym okiem. Wtedy odpowiadałam, że warto pokazać im, na konkretnych przykładach, jak elegancko i klasycznie te kolory prezentują się na weselach, że wcale nie są to barwy kojarzone jedynie z negatywnymi emocjami, że inni ludzie też tak robią ;) Jeśli mieszkacie w Krakowie, okolicach lub macie ochotę na weekendowy wypad do stolicy małopolski, to może warto zabrać najbliższych na „Przepis na doskonały ślub” i pokazać im to nie tylko na zdjęciach :)

Link do wydarzenia na facebooku: https://www.facebook.com/events/1416071201973184/
Program konferencji: http://eveweddings.pl/files/PROGRAM_KONFERENCJI_Krakow_20140210.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz