czwartek, 17 marca 2016

Najpiękniejsze zaproszenia ślubne znajdziesz... we Wrocławiu :)))

Lubię być dumna... Z siebie jak z siebie, ale wyjątkową satysfakcję daje mi możliwość bycia dumną z tego co mnie otacza. Ludzi, projektów, miejsc... Dziś, na potrzeby bloga, mogę być dumna z tego jak przezdolnych ludzi tworzących zaproszenia ślubne i dodatki ma Wrocław.

Kogo takiego?

Paper Project
"Ja się w nich potwornie kocham.". I naprawdę nie trzeba więcej, aby napisać, że dla mnie to najlepszy duet w Polsce.




Soap Bubble
Kreatywni, potrafiący spełnić każde, nawet najdziwniejsze, papiernicze marzenie ;) U nich na stronie nawet ja się nie nudzę.



  
Cudowianki
Minimalistycznie? Ekologicznie? Kolorowo? Z morzem kwiatów? Dokładnie to dostaniecie u dziewczyn :) Ich dodatki świetnie (tak naturalnie!) prezentują się na rustykalnych słodkich stołach :)




Paper Story

Napisać tu coś obiektywnie? O dziełach Ani nie potrafię :) Bo uwielbiam i polecam (zwłaszcza tę naklejkę na buteleczce... i krówki i...), z ogromami sympatii w ramach dodatku :)
 


 
This One Day

Od kilku miesięcy mam małą obsesję na punkcie łapaczy snów i zaproszenie poniżej jest jednym z moich ulubionych! Dla przewidujących dominację lampek w dekoracji jest numer 2. Prosto i cudnie!




MagnetCards
Save the Date i zaproszenia połączone z magnesem są coraz popularniejsze i coraz częściej spotykane, ale w mojej prywatnej opinii oni nie mają sobie równych :)



 
P.S. O kimś zapomniałam?

9 komentarzy:

  1. potwierdzam! fantastyczne firmy, przepiękne projekty i wykonanie <3
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze Ślub&Papier!! Są mistrzami i dopasowują się do pary młodej :) ceny są bardzo niskie, a wykonanie doskonałe!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa dziękuję! Tak mi miło znaleźć się na tej liście :)) Wrocław naprawdę może się pochwalić wyjątkową papeterią ślubną i w dodatku tak bardzo różnorodną :)
    Ania z This One Day

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uważam, ze na liście powinny rownież znaleźć sie zaproszenia z Decoris Wedding Collection. Sa po prostu zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy dumne, że możemy się znaleźć w gronie takich utalentowanych projektantów:) Wrocław górą! Do zobaczenia na alternatywnych targach ślubnych:)
    Ania i Ida z Cudowianek

    OdpowiedzUsuń
  6. "no coś pięknego " u nich także idzie się zakochać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wyglądają baaardzo pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze Projekt ślub jest świetny! Widziałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze https://www.facebook.com/2designed/ ❤����

    OdpowiedzUsuń