wtorek, 14 stycznia 2014

Fiolet i lawenda

Mój pierwszy (i obecnie najsilniej odpierający ataki konkurencji) pomysł na motyw ślubny to kolor fioletowy i lawenda, w wersji: po góralsku i ciut rustykalnie. I nie, nie wpadłam na ten pomysł przeglądając ślubne portale na których fiolet i lawenda królują. Pomysł ten zrodził się w mojej głowie, gdy oglądałam skoki narciarskie w Planicy :D, na wiosnę :D, gdy rzuciły mi się w oczy domki w których przebierają się skoczkowie :) Domki były oczywiście drewniane, a w ich oknach, w podłużnych donicach, rosło coś fioletowego, coś co przypominało lawendę. Obrazek ten tak utkwił mi w głowie, że za każdym razem jak widzę góralskie domy, to mam fiolet przed oczami i doskonale wpasowuje mi się do miejsca w którym odbędzie się moje wesele :)
Dlatego prawdopodobnie postawimy na kolor, a nie na motyw tematyczny? Bo nasze pomysły są niereformowalne i kompletnie oderwane od weselnych realiów: Skoki narciarskie, Władca Pierścieni, Meksyk (tego jeszcze nie skreśliłam), Therion. Jedynym wspólnym i najspokojniejszym pomysłem były Góry :)  Na wybrzydzanie i wybieranie daję sobie czas jeszcze do wakacji. Wtedy planuję zająć się zdjęciami do Save the Date i wiedzieć już coś pewniejszego :)

Źródło i więcej pięknych zdjęć: http://www.beforethebigday.co.uk/2013/11/a-traditional-english-countryside_20.html

Inne (nie związane z tą wiadomością, ale warte zakomunikowania):
1) Ola Radomska z bloga Mam wątpliwość wychodzi za maż! Ja już jestem pewna, że o ślubie będzie pisać porywająco (cytat: "Mamy datę. Mamy sale. Mamy fotografa. Mamy przesrane!").
2) Macie pomysł na 1%? Ja obsesyjnie wspieram organizacje sportowe, ale tym zdaniem " Maciej to moje życie, moje motyle w brzuchu, moja miłość." Kamila Piech Photography mnie oczarowała. Zerknijcie: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=628080780585340&set=a.205072989552790.50136.191726504220772&type=1&theater
3) Na Decoris Wedding Collection możecie wygrać suknię ślubna :)

4 komentarze:

  1. Masz najlepsze menu bloga jakie widziałam:) Podpowiedz mi jak to wyczarowałaś:D Jesteście zwariowaną parą, której nie da się wsadzić w żadną formę :) Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie potrzeby mogę dokładnie wytłumaczyć, prywatnie :)

      Usuń
  2. Cześć. Bardzo podoba mi się właśnie taki motyw. Nie jestem jednak pewna czy będzie dobrze wyglądał w mojej sali, którą już mam zarezerwowaną. Czy mogłabyś mi doradzić? Oto moja sala: http://calanaprzod.com.pl/oferta/wesela. Nie chcę, żeby było za dużo tego fioletu. Jaka jest Twoja opinia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Byliśmy w tym roku z narzeczonym na lawendowym polu na Mazurach i było tam mnóstwo par na ślubnej sesji. To chyba coraz bardziej popularny klimat:-)

    OdpowiedzUsuń