środa, 1 stycznia 2014

Dzień dobry w nowym roku :)

Na fanpage’u Niepoprawnej Panny Młodej pojawią się dwie nowe rzeczy:
1) Adres email: niepoprawnapannamloda@gmail.com. Tak, wreszcie ;) Do czego będzie mi w najbliższym czasie potrzebny dowiecie się za dwa dni (i liczę, że pomysł przyszłym i byłym Pannom Młodym się spodoba).
2) Blog: http://niepoprawnapannamloda.blogspot.com/ (dopiero raczkuje, do wieczora nadrobię zaległości). Blog, którego nigdy nie chciałam prowadzić, nie miałam na niego czasu i szalenie dobrze mi było tylko i wyłącznie na fanpage’u. Po co więc on? Na wszelki wypadek, a konkretniej: na wypadek jakiejś tragedii, która sprawi, że mój fanpage zniknie/zostanie usunięty z facebooku (ostatnio mnie tym wyjątkowo straszono, więc się zabezpieczam). Na blogu nie będzie pojawiało się nic poza tym co na fanpage’u, więc wystarczy zaglądać tylko tu :)
3) Zostałam ślubną blogerką (ma to jakąś nazwę?), więc… poproszę o linki do Waszych blogów, chętnie będę obserwować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz