piątek, 28 lipca 2017

Facebookowe podsumowanie 6

Prawda, że pamięć bywa zawodna? Ja zapominam, zwłaszcza o rzeczach, które nie dla mnie priorytetami. A przecież... nie warto i nie wolno. Te facebookowe podsumowania raz na pół roku przypominają mi o tym jak cudownie wyglądają śluby i wesela, jak piękne zdjęcia można znaleźć w Polsce i poza nią, jak mądrzy i fascynujący są ludzie :)
To teraz Wy - zerkajcie, klikajcie i zachwycajcie się - ponownie lub po raz pierwszy :)

Prawda, że nie może być tylko o ślubach, weselach i bzdurach ;)
Prawda.
W zwiazku z tym postanowiłam się włączyć w akcję Ewy z bloga Mocem (polecam) z okazji Międzynarodowy Tydzień Małżeństwa 7 - 14 lutego i w Walentynki przeczytacie u mnie "coś o małżeństwie" (klik).
Jeśli ktoś z Was ma potrzebę czytania więcej/częściej/bardziej na ten temat, to w wydarzeniu do którego znajdziecie link poniżej będą pojawiały się teksty pozostałych blogerów biorących udział w akcji. LINK


UWIELBIAM realizacja ARTSIZE - design | scenografia | kwiaty | meble, uwielbiał słodkie stoły (a w moich żyłach płynie cukier ;)), a to jest... mistrzostwo olimpijskie, czy jakoś tak ;) LINK

ARTSIZE - design | scenografia | kwiaty | meble
 
Fajny pomysł na wieczór panieński? Np. taki :)
Tak sobie czasem myślę, że sporo dziewczyn po ślubach marzy o zawodowej organizacji ślubów i wesel, a ja wolałbym organizować wieczory panieńskie ;) LINK


Po Walentynkach, jeden z najmądrzejszych i najlepiej napisanych tekstów o zwiazku :) Czytać, obowiązkowo! ;) LINK

Lubicie oglądać piękne zdjęcia z pięknych ślubów zrealizowanych tuż obok Was?
Tu je znajdziecie :) LINK


Nie miałam w planie pisać na blogu o sobie, bo... nie od tego jest ten blog. Skłonił mnie do tego chyba fakt, że mało kto zagląda do zakładki "O NPM" i spooora część emaili zaczyna się od "Dzień dobry Państwu". Nie jestem żadnym państwem, jestem tu tylko ja (i wpada tu Jagoda :)).
Dziś jest dobry dzień na ten mały (facebookowy) wyjątek, ponieważ dziś mam urodziny. 200 lat dla mnie, 200 dla mojej mamy i jazda z wpisem (TOP5 dziwnych informacji)... o mnie i może trochę o ślubach ;)
1. Przez kilkanaście lat dmuchając świeczki na torcie życzyłam sobie.. złota dla Adama Małysza. Nadal nie jestem przyzwyczajona do dmuchania świeczek z myślą o czymś innym. Niech więc będzie... złoto dla Simona Ammanna lub Piotrka Żyły :D
2. Zawodowo, w większości ;) , nie mam nic wspólnego ze ślubami i weselami.
Pracuję ze sportowcami i nieustannie zadziwia mnie, że więcej stresu w ludziach wywołuje kwiatek w niewłaściwym kolorze niż start w najważniejszych zawodach sezonu (i nie chce tego tłumaczyć płcią ;)).
3. Blogowe marzenia? Trochę o nich jest na Patronite.
Największe? Ten wieczór panieński... i mam już pomysł na kilka jego wersji (dobijam do 10!).
4. Lubie mówić ludziom miłe rzeczy. Jestem w stanie zaczepić całkiem obcą osobę na ulicy i powiedzieć jej, że ma świetny szalik, albo że przeuroczo się uśmiecha. Serio. Ty pewnie tez masz w sobie coś fajnego ;)
5. Jak wymyślę, to napiszę. Za rok, może? Chwilowo się zacięłam.


Uwielbiam to co i jak pisze Maja, więc... polecam, czytajcie, zgadzajcie się i głoście światu :) LINK


Tekst jest skierowany do początkujących fotografów. Może się tu tacy znajdą ;)
Ale... to też jeden z tekstów z kategorii "bądź sobą robiąc to co robisz, a będziesz świetny", więc.... trochę dla każdego ;) LINK


Podoba mi się ten film! A jak mi się coś podoba, a mi się mało który film podoba, to musi być fajniej niż fajnie :)
Kto nie widział, a jest ciekawy - filmowa relacja z WedCamp :)
Film: Marta Sputo



Dawno (jakieś trzy lata) nie widziałam taaaakich zdjęć. Z takimi kolorami, z takim światłem i ciepłem bijącym od ludzi i z budynków, tak trafiających pod tym wglądem do mnie.
I co zabawne, to reportaż WhiteSmoke Studio, a ich zdjęcia, pomimo że rewelacyjne, to jakoś zawsze były dla mnie "za czarne" ;) LINK

Czasem mówię, że nie lubię wesel... I to w dużej mierze prawda. Jestem tu gdzie jestem, bo lubię ludzi. Takich i innych, szczerze i po swojemu zapierających dech w piersiach.
[Jeśli tylko macie wolny weekend, to polecam Wam zgubić się na dłuższą chwilę u Rafał Bojar Photographer. Warto.]

Im więcej prostych sukienek widzę, tym bardziej takie wywołują u mnie efekt WOW!
I ta ściana
Gif JLB Wedding

JLB Wedding
 

Studio Słoń

Powiem Wam, nie w tajemnicy, że wpisy Panien Młodych na jakichkolwiek blogach, są moimi ulubionymi. Tak właściwie, to tylko u mnie i u Dagi ( :P ) u której na blogu o swoich przygotowaniach pisze Karolina :)
Zerknijcie do dziewczyn. Na zachętę mam dla Was ten fragment:
"My… ja i on. On i ja :) My, które nigdy nie zadało pytania „czy aby na pewno” my, które jest na dobre i na złe, my, które ociera łzy i zawsze podaje pomocną dłoń, my, które nie krytykuje i obroni przed całym światem, gdy będzie taka potrzeba. My, czyli tysiące uśmiechów i przytulasów za dnia. My, które sprowadzi na ziemię, gdy trzeba i ustawi do pionu, my, które wspiera. My które nie bywa lecz my, które jest, my, które daje pewność, że zawsze będzie…:)" LINK


Słuchacie podcastów? Jeśli nie, to polecam Wam zacząć :D
Ten polecam szczególnie, bo poza dużą dawką fachowej wiedzy od Jegomość - DJ/Konferansjer do wynajęcia, znajdziecie też kilka słów od człowieka o którym kiedyś pomyślałam, że jeśli miałabym powiedzieć Wam jakiej, jednej jedynej, osoby w branży ślubnej warto posłuchać (i marzy mi się, aby wszystkie przyszłe Panny Młode miały do tego okazję, także w wersji rozszerzonej), to bez najmniejszych wątpliwości jest to Rafał Bojar Photographer.
P.S. Ja po każdym przesłuchaniu nie mogę uwolnić się od "It's My Party" LINK


Brakuje mi słów, aby zachwycić się tym zdjęciem, serio.
Ale mam dwie myśli:
1) Kiedyś myślałam, że nigdy nie jest za późno na wyjątkowy ślub. Że zawsze jest masa rzeczy do zrobienia przed, od ukończenia studiów po zaoszczędzenie na wesele. Ale może być za późno, gdy zabraknie nam wyjątkowych osób (i nie mam tu na myśli tylko dziadków). Mnie jednej zabrakło.
2) Im więcej obserwuję/podsłuchuję/analizuję, tym bardziej jestem przekonana, że Wasz idealny fotograf na ślub i wesele nie musi robić najpiękniejszych zdjęć na świecie (musi bardzo dobre ;) ), ale musi być fajnym człowiekiem, takim z którym Wam się dobrze gada i z którym się dobrze czujecie. Nikt Wam nigdy nie powie kto jest fajny, bo musicie sami to sprawdzić na sobie i ocenić. A tak prywatnie - dla mnie Magda z Cuda Niewidy jest fajna :)


Cuda Niewidy

Dzień dobry. Chciałam Wam dziś pokazać trochę magii.
Czasem nie mogę się doczekać jutra. Czekam tak bardzo, że nie mogę zasnąć. I dokładnie to wczoraj poczułam, gdy zobaczyłam ten reportaż i pomyślałam, że z rana Wam go pokażę.
Taki prosty strzał i miłość od pierwszego wejrzenia ;) I taki facepalm, bo gdy na Concept Weddings - Targi Ślubne byłam na stoisku Biały Kadr - fotografia, to zachwycałam się... kubkami. Cóż, niepoprawnie ;)
[a właściwie: ale to jest zajebiste!] LINK

Piszę, już chyba od dwóch miesięcy, dla Was wpis o tym gdzie, poza wszystkim co ma związek ze ślubami i weselami, szukać inspiracji na te właśnie wydarzenia. Idzie wolno, ale całkiem sensownie ;) Na liście mam, oczywiście, "Piękną i Bestię", ale z trochę innym spojrzeniem niż tylko w kategorii tematu przewodniego :) To coś więcej, dla mnie chyba to dotychczasowy numer jeden tego wpisu :D
P.S. Ale mi się ten trailer podoba :) ❤





Jeśli coś mi się podoba do tego stopnia, że muszę to mieć po ślubie, to znaczy, że to jest nawet bardziej niż super :)

Ochocka Atelier

O Patronite.pl i mnie tam znajdziecie więcej pod linkiem :)
A poniżej wkleję coś co kiedyś "samo się napisało", coś co dotyczy jednego z Patronów i trochę mi dziwnie z tym wyróżnieniem (bo całej trójce wielkie "Dziękuję" ), ale... co tam ;)
Czasem zastanawiam się po co mi ten blog? Wolny czas mogłabym spędzać na wiele innych sposobów, pieniądze, które wydaję na wyjazdy z nim związane wydawać inaczej, w tym czasie... pracować, więcej zarabiać i mieć więcej czasu dla męża :) Ale piszę, bo lubię pisać, bo lubię szczęśliwych ludzi, bo lubię móc pomóc ;) Tak szczerze, jedyne co z tego mam, to Wasza radość i Wasze "dziękuję"/"doceniam"/"super, że jesteś". Gdy tego nie mam, to nie mam w zamian nic... I czasem, jak człowieka trochę narcystycznego, to "nic" mnie kłuje.
Tym ogromniej cieszy mnie, że mogę spotkać ludzi przez których czuję się doceniona. Ludzi, którzy mówią dobrze o blogu, ludzi z którymi można pogadać przy soku (np. o skokach narciarskich), do których można napisać na ostatnią chwilę "a mogłabyś zrobić mi kartkę na ślub na wzór tego Twojego zaproszenia ;)", którzy reagują na "a może pomógłby ktoś przy Szlachetnej Paczce" i taszczą z drugiego końca Wrocławia pudło z dekoracjami, którzy... docierają na Patronite i sprawiają, że się wzruszam, bo to dla mnie ma znaczenie.
I tak sobie myślę, że dla takiej jednej Ani i tych uczuć warto tu pisać :)


Fajnie, bo inaczej LINK

Ta podeszwa
Zamiast coś na podeszwę naklejać, zamiast mazać but z wierzchu - inwestujcie w podeszwy :D W Polsce też znajdziecie ludzi, którzy to robią.


ModernWedding

W teorii to nie moja bajka, w praktyce - Włochy, klimat reklam Dolce&Gabbana i jestem kupiona w 100% :) LINK

Z dedykacją dla wszystkich, którzy boją się pozować do zdjęć.
P.S. Czytajcie, nie oglądajcie. LINK 


Po weekendzie na Blog Conference Poznań mam dla Was jedną złotą myśl ukradzioną z pewnego slajdu:
"Jakość naszego życia sprowadza się do jakości naszych związków z innymi ludźmi." Anthony Robbins
Przydatna myśl do wykorzystania przy organizacji ślubu i wesela :)


Zazwyczaj śledzę śluby znanych osób, gdy ślubno-weselne portale i blogi zaspamują mi nimi tablicę. Ale... czasem się ekscytuję ciut bardziej :D :D :D
I już tak bardzo, coraz bardziej, nie mogę doczekać się lipca :)


Marcin Orzolek Fotografia

NPM znalazła się w zestawieniu ślubnych blogów i kanałów przygotowanym przez Influencer.pl. Dziękuję za wyróżnienie :)
Znacie wszystkie blogi i kanały z tej listy? Ja tak :D I osobiście, gdyby miała wybrać moje trzy ulubione, to... Maja, Maja i Maja, haha (Maja = bezkonkurencyjna Madame Allure) ;) Ale resztę też lubię, żeby nie było :P LINK 


Genialne jest to zdjęcie
A genialnych momentów i zdjęć nie tworzą dopracowane dekoracje i wydane miliony. Tworzą je ludzie. LINK


Szczygielski Photography

Tak pięknie zaczyna się sezon ślubny 2017 :)

I bardzo podobnie do Kasi i Patryka (dla tych, którzy nie kojarzą - klik ). LINK

Oglądacie skoki narciarskie? To ilu skoczków znaleźliście? :D
Powinnam się rumienić na myśl o tym jak bardzo czekałam na te zdjęcia ;) I jak bardzo zdziwiło mnie, że Marcin Orzolek Fotografia mógł je opublikować na blogu. Ku mojej wewnętrznej frajdzie i zabawie w odszukiwanie znanych twarzy :D
P.S. Suknia między kombinezonami Mistrzostwo (z życzeniami dla Olka)! LINK


Marcin Orzolek Fotografia

"Nie bierz ślubu, bo chcesz rodziny i stabilności. Bierz ślub, kiedy patrząc na konkretnego faceta poczujesz, że chcesz, żeby był Twoją rodziną na zawsze."
Jagoda


Casamentos de Santo António, śluby Św. Antoniego w Lizbonie. LINK

Fajny film u Radzka :)
Co założyć na WESELE jako gość damski ☼ PORADNIK ☼
I myślę, że nie tylko goście, ale i Panny Młode, znajdą tu coś dla siebie :)



Było kobiecych, to teraz będzie o męskich strojach na wesele dla gości. Znów u Radzka :)


Wpadacie czasem na mój mało-ślubny instagram? ;)
Zapraszam :) Z pewnością znajdziecie tu jakieś fajne miejsca na sesje ślubną czy podróż - przed lub poślubną :) LINK


(...) chodźcie powzruszać się przy tej piosence ze mną
A przy okazji: jakie jest Wasze ulubione wspomnienie, z okresu przygotowań lub już ze ślubu, związane z tatą? Moje - to jak się ucieszył na wieść o tym, że jego nazwisko zostaje jako numer jeden w moim :D



 Jeśli jeszcze nie czytacie Zwierz popkulturalny, to od czasu do czasu musicie. Dla ślubno-weselnego zdrowia psychicznego ;)
Na zachętę fragment, który z literówką wygrał wszystko (czyt. mój najszerszy i najaktywniejszy uśmiech w tym tygodniu) :)
"Ostatnio okazało się też, że ludzie mają jakieś pytania odnośnie imprezy. Na niektóre łatwo odpowiedzieć (np. czy będzie muzyka) ale niektóre prowadzą do kolejnych napadów dzikiej paniki np. czy będzie tort. Bo Zwierz jako istota mało tortowa zupełnie zapomniał, że instytucja tortur w ogóle istnieje. I nie ma pojęcia czy chce tort a jeśli chce to właściwie czy on ma być ślubny czy może raczej w kształcie Batmana. A poza tym ile tego tortu i czy przypadkiem nie będzie tak że dzień po ślubie zamiast cieszyć się właśnie nowym stanem cywilnym Zwierz będzie żarł cztery kilogramy tortur którego nikt nie tknął. Co więcej problem nadal pozostał nie rozwiązany, więc tu jesteśmy jak w Thrillerze. Napięcie rośnie a rozwiązania nie widać. (EDIT: Wiem że w akapicie jest literówka roku – już nie musicie zwierzowi podpowiadać – zostawia dla potomnych)" LINK


"Bo ja nie mam żadnych koleżanek..."
Obyś miała fajnych kolegów :) LINK


Fernando Duque Fotografia

Jak ja lubię fajne zdjęcia obrączek :)

Jorge Romero Wedding & Lifestyle  Photographer

Najpiękniejsze suknie ślubne? Z pewnością jedne z najpiękniejszych - to zdecydowanie te od Laure de Sagazan , pod linkiem w najświeższym wydaniu :)
To jedne z tych sukni przez które regularnie myślę o tym, aby na blogu powstał wpis o fajnych zagranicznych projektantach/markach sukni ślubnych i wpis nie powstaje, bo kończy się i zaczyna na Laure de Sagazan. To też jedne z tych sukni, które w starych kolekcjach mają dla mnie suknie/stylizację idealną - jedną z dwóch, które przez te kilka lat zrobiły na mnie wrażenie, które nie słabnie, a wręcz nabiera na sile (i tak sobie myślę, że w tej kiecce to ja bym chętnie po ulicach biegała więc może kiedyś ;)). LINK


Bardzo fajny tekst, wręcz obowiązkowy dla każdej Pary Młodej przed ślubem, taki... po lekturze którego można mieć szansę mniej na fotografów narzekać ;) LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz