piątek, 28 października 2016

Concept Weddings, alternatywne targi ślubne w moim Wrocławiu :)

Lubię alternatywne targi ślubne, bo lubię pogapić się na ładne rzeczy. I pomimo swojej ogromnej miłości do odwiedzania nowych miejsc najbardziej lubię, gdy taki wypad nic mnie nie kosztuje, bo na miejsce mogę w 20 minut dojechać samochodem ;) Dlatego, już po raz drugi, bardzo cieszy mnie, że we Wrocławiu mamy Concept Weddings – już za kilka dni, 6 listopada :) :) :)


Concept Weddings to targi na których spotkacie wyjątkowych wystawców. Świadczących usługi na wysokim poziomie, z wyczuciem estetycznym, otwartych na alternatywne pomysły, ale także śledzących najnowsze trendy. Dodatkowo edycja zimowo-wiosenna ma pokazać, że śluby organizowane w tych mniej popularnych miesiącach również mogą być atrakcyjne :)

Czego możecie spodziewać się po tej edycji? 

Fajnych wystawców. Ciągle aktualizowaną listę wystawców znajdziecie na stronie wydarzenia targów. A ja prywatnie powiem Wam, że koniecznie, koniecznie (a nawet jak będziecie się opierać, to i tak zwrócicie uwagę, bo inaczej się nie da) odwiedźcie Ślub w dechę. Ja po ostatnich targach jestem nimi oczarowana, a do Wrocławia przyjadą specjalnie z (chyba nie zmyślam) woj. małopolskiego. Aż ma się ochotę u nich wydać miliony :)

Fajnych atrakcji dodatkowych. Będziecie mieli okazję obejrzeć inscenizowany ślub humanistyczny na tarasie (poprowadzony przez Ślub Humanistyczny), pokaz barmański w wykonaniu Candy Bar, pokaz malowania airbrushem, a także odwiedzić conceptową kawiarnię i przestrzeń gastronomiczną z foodtruckami.

Zainteresowani? O poprzedniej edycji możecie przeczytać oczywiście u mnie, o tu.
I do zobaczenia na targach, bo tym razem zamierzam spędzić tam duuużo czasu :)

Informacje praktyczne:
Data: 6.11.2016, godz. 11:00-18:00
Miejsce: CRZ Krzywy Komin, Wrocław
Wstęp wolny, kupcie sobie za to czekoladę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz