środa, 3 sierpnia 2016

Facebookowe podsumowanie 4

Minęło kolejne pół roku, więc czas na zebranie wszystkich fajnych facebookowych linków: filmów, zdjęć (choć te z kategorii NAJPIĘKNIEJSZE ZDJĘCIA awansują na osobny wpis pod koniec roku), tekstów. Gwarantuję Wam, że wszystko jest warte uwagi :)

Przed Wami część 4 facebookowego podsumowania:

Gdy na spotkaniu rejonu SP usłyszałam, że potrzebujemy osoby do nakręcenia filmu z finału akcji, pomyślałam, że mogę takie osoby znać. Wysłałam parę emaili, wrzuciłam pytanie na ŚWGW, w rejonie powiedziałam, że „szukam, bo znam kilka takich osób, ale są… leniwe” (wybaczcie, odrobinę po Oko w oko z rakiem - Aniołowie Marceliny zmieniłam zdanie :D ) i kompletnie nie wierzyłam, że kogoś znajdę ;)
A jednak! Więc wielkie DZIĘKUJĘ dla DK Studio :) i Ecokopter  :) - LINK

Wątpliwości przed ślubem - LINK

Kolejna piękna, zimowa sesja!
Autorstwa tej samej ekipy co "zawsze" ;) - LINK


Ślub widziany z grzbietu pasa ;)
Fajny pomysł dla zakochanych w zwierzakach i rezygnujących z tradycyjnej kamery (albo chcących mieć dwie ;) ). 




Podrzucam Wam ten wpis dlatego, że ja takiego nigdy Wam nie napiszę (ba ja jestem zwolenniczką ślubów "na emeryturze"). I dlatego, że i styl pisania i podejście Michaliny (tak, Michaliny z GNPM, którą teraz znajdziecie na Krótkie nóżki) do świata bardzo mi się podoba :) - LINK

RODZINA 2 + PIES, czyli o rodzinie (jeszcze) bez dzieci :)
Gdybyście nie wiedzieli, to... znacie Asię (Aśkę) z GNPM, a obecnie znajdziecie ją na Pióroipusz :)
P.S. Zauważyłam, że coraz częściej podsyłam Wam linki do fajnych blogów mężatek. To chyba tak w ramach bezbolesnego przejścia na kolejny etap;) - LINK


Kilka podstaw męskiej garderoby - dla panów i pań ubierających panów :)
"Radzka i Dandy MĘSKIM OKIEM: trochę podstaw! Odpowiedzi :-)"



Bridelle Weddings, czyli laureaci The best of Bridelle 2015 i duuuużo pięknych ślubów:) - LINK

Bo czasem nie da się napisać nić dobrego... This Bride Is 11 Years Old…


"Prawdziwy Polaku! Przepraszam, że nie wyszłam za Ciebie za mąż" - świetny tekst Rodzynki Sułtańskie., dla... wszystkich :) - LINK

Galeria Niepoprawnych Panien Młodych i kilkadziesiąt świetnych historii - LINK

Kolejny fajny tekst: "Nie oświadczył mi się. Co jest ze mną nie tak?" - LINK

Najfajniejsze jest to, że wszystko się ciągle zmienia :) Moda ślubna - LINK

Bardzo mądre "8 pytań, które lepiej zadać zanim się z kimś zwiążesz" - LINK

Znów odsyłam Was do Michaliny na Krótkie nóżki, bo potwornie się z nią zgadzam :) Po kilka słów o przysiędze, po sens mówienia jej z pamięci, po coś więcej... - LINK

Zastanawiacie się nad założeniem agencji ślubnej? Poniżej znajdziecie kilka wskazówek od Perfect Moments :) - LINK

Test bardzo nieślubny, ale pięknie dający się też do ślubnych przygotowań odnieść :) Więc czytajcie i odnoście  :) - LINK

Wszystko o garniturach w "Radzka i Dandy MĘSKIM OKIEM: GARNITUR na ważne okazje :-)"



Kiedyś bardzo nie lubiłam wszystkich odcieni różowego. Potem... przeszło mi i zaczęłam traktować go jak każdy inny kolor :)
I muszę przyznać, że w tej sesji wygląda obłędnie. Dopasowany kolorystycznie do "pastelowego", pięknego otoczenia i do karnacji pary (czy sukienka i fryzura nie są genialne?). - LINK


100 lat polskiej mody ślubnej :)
Pomijając lata 80. - fajnie jest! A 70. ja widzę dziś :)




Nie mogę non stop linkowć do siebie, więc... "11 znaków ostrzegawczych dla uciekającej panny młodej. Zdecydowanie nie powinnaś wychodzić za mąż, jeśli…" od Oh Me - LINK

SweetWedding



"Jak zorganizować ekologiczne wesele i dlaczego warto?" by Ekologika - ekologiczny styl życia - LINK

[NAZWISKO NA ZAPROSZENIU/WINIETCE] Dziewczyny, jak na zaproszeniach i na winietkach wpisujecie osoby z dwuczłonowymi nazwiskami? Dla mnie użycie jednego nazwiska jest… kontrowersyjne, gdy mam zły humor nazwę je wręcz: brakiem szacunku dla czyichś decyzji. Sama wychodzę z założenia, że znalezienie nowego nazwiska danej osoby nie jest nawet minimalnym problemem: wystarczy fb lub zwykłe zapytanie (jej lub jej najbliższej rodziny). Wystarczą chęci.
Ja ostatnio, po otrzymaniu zaproszenia (na zaproszeniu to jest jeszcze do wybaczenia, można oszczędzać miejsce) przewidując taką sytuację, miałam ochotę iść na wesele z długopisem w ręce i dopisać sobie na winietce i na planie stołów swoje poprawne nazwisko. Najlepiej na czerwono. I następnym razem dokładnie tak zrobię, pal licho, że to niegrzeczne.


Spotykam coraz większą liczbę fotografów twierdzących, że na ich zdjęciach centrum stanowi Para Młoda, że ich zdjęcia nie są pocztówkami. A ja zawsze wtedy robię wielkie oczy i krzywą minę, bo PRZEUWIELBIAM pocztówki  :) - LINK

Ocean, surfing i wielka miłość :) I kolejne niezwykłe miejsce - tym razem Fuerteventura :)


[23 maja 2016] W ubiegłą sobotę byliśmy na ślubie, który miał miejsce w tym samym kościele w którym odbył się nasz, a mszę celebrował ten sam ksiądz. Nawet więcej: używał tych samych, zapewne napisanych kilka lat temu, tekstów ;) Jestem mistrzem fantazji, wyobrażania sobie jak by to było cofnąć czas, przeżyć coś na nowo, więc... w myślach cofnęłam się do tego dnia. Na kilka sekund, bo po tych kilku sekundach przyszło mi do głowy, że ja kompletnie nie chciałbym tego dnia przeżywać po raz drugi. Jeden taki ślub i jedno takie wesele mi wystarczą, na całe życie ;)

The 2016 Best of the Best Engagement Photography Collection / Junebug Weddings - LINK

[Dagmara] Czasem polecam Wam fajne miejsca w sieci do których warto zajrzeć i z którymi warto się zaprzyjaźnić. Dziś mam dla Was kolejne. Fajne, najfajniejsze, takie, że gdy o nim usłyszałam, to podskakując na krześle stwierdziłam, że chcę/muszę zostać jego matką chrzestną ;)
Pamiętacie Dagmarę o której przygotowaniach do ślubu przez ostatnie pół roku czytaliście na moim blogu? No jasne, że pamiętacie :) News tygodnia brzmi: Dagmara założyła bloga. Ślubnego :D Nasze ślubne opowieści :)
Zapraszam. Polecam. Z poczuciem, że na bank warto, a moim ulubionym blogom ślubnym rośnie silna konkurencja ;) - LINK


Jeśli wszystkie filmowe podziękowania w internecie wyglądają dla Was identyczne, to te są trochę inne. I świetne dla par, którym bliżej do zdjęć niż do filmu :)



Lista najlepszych blogów ślubnych wg Zankyou weddings :) Miło na nią trafić - LINK



















































ISPWP Wedding Photography Contest Winners,Spring 2016 - LINK
Z cyklu "Co się zmienia po ślubie":
Mam! Znalazłam coś czego się nie spodziewam i co mnie zaskoczyło. Pewną zmianę w myśleniu, która dla mnie jest WIELKĄ zmianą.
Zawsze uważałam bycie z związku, bycie rodziną, relacje rodzinne za świętość. Za coś trudnego, ale chyba najpiękniejszego na świecie. Coś o co warto dbać i walczyć, coś co zachwyca i wzrusza mnie bardziej niż… sport ;) Ale… byłam świecie przekonana, że będąc singlem można być tak samo szczęśliwym. Bo dlaczego nie? Jeśli nie szuka się usilnie drugiej osoby i nie ma się niezaspokojonej potrzeby bliskości, to… nie widzę problemów.
Kilka dni temu dotarło do mnie, że o niektórych, singlach, myślę życząc "mu/jej tej drugiej osoby". Nawet jeśli on/ona nie sprawia wrażenia, że kogokolwiek potrzebuje. Bo związek daje coś czego nie znajdzie się w powietrzu, jedzeniu, podróżach, medalach, pieniądzach, papierosach, rodzicach i najlepszych przyjaciołach – siłę, oparcie, pewność... I coś czego nie umiem nazwać, ale to coś wartego życzenia każdej osobie, której życzy się dobrze (byle nie w formie "znajdź sobie kogoś, bo...").

Znacie jakieś ładne/wzruszające/pozytywne piosenki na pierwszy taniec z tatą?
Mnie ten film od zawsze (lekko) wzrusza :)
P.S. Za dwa lata Dzień Matki i Dzień Ojca wypadają w soboty :)



EURO-Ślub :)

Całkiem fajny tekst ;)
"To nieprawda, że każda dziewczyna marzy o ślubie, białej sukni i przyjęciu. Bywa, że to znacznie ważniejsze dla rodziców. Ślub ma być! Nieważne, czy młodzi tego chcą, czy nie. I choć sama ceremonia wzrusza wszystkich, presja rodziców szybko odbija się na związku." - LINK


Najpiękniejsze miejsce na ślub to... - LINK


Ale mi się to zdjęcie podoba! #EURO2016
Dużo się stało. Dużo w tym pozytywnym znaczeniu.
Fot. Atelier Kryjak

Nietypowe suknie ślubne - LINK

Podrzucam tekst Czas Gentlemanów, bo ja pewnie sama takiego nie napiszę ;)
Jakoś nie uśmiecha mi się dawanie złego przykładu (bo to nawet nie jest śmieszne), a dobrego (i fajnego, zgodnie z moją definicją)... ciągle mam za mało ;) - LINK

Wyobrażacie sobie, że Wasz (już) mąż nie dostaje wizy i jedziecie na zaplanowany już wcześniej miesiąc miodowy bez niego?
Ja sobie wyobrażam ;) - LINK 

Taki baaardzo piękny ślub! I MIŁOŚĆ :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz