piątek, 17 kwietnia 2015

Słodka alternatywa dla słodkiego stołu

Uwielbiam wszystko co słodkie, a im więcej w deserach owoców, czekolady i kruchego ciasta, tym lepiej. Nie dziwi mnie więc, że tworząc dzisiejszy wpis stwierdziłam, że na swoim weselu mogłabym mieć z dziesięć słodkich stołów i na przeszkodzie:)

Jestem wielką fanką słodkich stołów na weselach, ale... nie podoba mi się tendencja do umieszczania na nich wszystkiego co słodkie. Cupcake'ów, makaroników, lizaków, żelek, lodów, ciastek i każdego przysmaku, który ma w sobie nadmiar cukru. Sprawdza się tu przysłowie, że co za dużo, to niezdrowo i... brzydko.

Od dłuższego czasu OGROMNIE podobają mi się tematyczne słodkie stoły. Takie na których nie znajdziecie przypadkowych słodyczy, ale tylko te mieszczące się w jednej grupie tematyczne.
Moimi hitami są stół z tartami i z goframi. Następne wśród cieszących się dużym zainteresowaniem są stoły z ciastkami w połączeniu, w zależności od upodobań, z mlekiem lub jabłkami i dodatkami do niego, pianki (pieczone lub w postaci s'more), z watą cukrową!, lodami (chyba najpopularniejsze w Polsce), słodkim popcornem i ryżem, żelkami...

Planujecie mieć na swoim weselu słodki stół? Jaki?












1 komentarz:

  1. Czy moge prosić o post na temat perfum w dniu ślubu ;)? Please

    OdpowiedzUsuń