niedziela, 29 grudnia 2013

Fotograf poszukiwany

Potrzebuję Waszej pomocy, poważnie. Na facebook'u znalazłam najwięcej wartych uwagi salonów sukni ślubnych czy ofert fotografów. I o tych drugich właśnie mi chodzi: macie kogoś wartego polecenia, kogoś nieszablonowego, z (moim, ha!) poczuciem humoru, z pomysłem na każdy element sesji, dopracowującego każdy detal, z zapałem w oczach i chęcią do realizacji nawet "najdziwniejszych" pomysłów, kogoś kogo prace zaprą mi dech w piersiach i pomyślę „Jej, jak on/a to zrobił/a?!”.
Od chwili, gdy dowiedziałam się, że jedyny fotograf, który wydał mi się idealny dla mnie, termin mojego ślubu ma już zajęty, mam kryzys w poszukiwaniu kogoś kto będzie w stanie równie mocno mnie zachwycić. Muszę dorzucić parę nazwisk do mojej listy potencjalnych fotografów i zabrać się za przekłamywanie „fotografowego kryzysu” :)

6 komentarzy:

  1. A kto był Twoim fotograficznym faworytem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryka Kreatywna
      http://fabrykakreatywna.pl/
      https://www.facebook.com/fabrykakreatywna?fref=ts

      Usuń
  2. a może Borys i Ania z pinkclouds.pl ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warci polecania, fakt.
      A fotografa już mam :)

      Usuń
    2. Podzielisz się jakiego fotografa już masz? :)

      Usuń
    3. Fabrykę Kreatywną. To mój pierwszy wybór i niesamowity fart, bo jakimś cudem zwolnił im się mój termin :)

      Usuń