poniedziałek, 22 stycznia 2018

Kogo obserwować w internecie - cz. 1. Konsultanci ślubni tworzący cuda :)

Nie jest przypadkiem, że swoją prywatną listę osób i firm, które warto obserwować w internecie zaczynam od konsultantów ślubnych. Nie od fotografów, nie od portali internetowych i blogów (czyli nawet nie od siebie ;)), ale od moim zdaniem najlepszego źródła inspiracji. Takiego w którym znajdziecie świetne pomysły na śluby i wesela, sprawdzone firmy, które raczej nie zawodzą i w niektórych przypadkach fachową wiedze (u tych, którzy zechcieli się nią podzielić).

W tym przypadku lista składa się z pięciu firm, ułożonych w najsprawiedliwszej - alfabetycznej kolejności. I tu moja duża uwaga. To lista subiektywna, a więc zawiera nie tylko firmy odpowiedzialna za fajne wg mnie realizacje, ale i firmy, których przedstawicieli się nie boję (a ja np. boję się kobiet w garsonkach) ;)
Polecam zerknąć, a może nawet i obserwować :)

Agencja Spinki
Moje pierwsze skojarzenie z zawodem konsultanta ślubnego i przy okazji mój pierwszy wybór, gdy o kursie w tym kierunku pomyślałam :) Moje pierwsze ulubione wesele, które prywatnie było dla mnie największą inspiracją. Uwielbiam za naturalność i kolory.

Fabryka Kreatywna

HONEY & MOON photography

Czyni Cuda
Dziewczyny, poza tym, że tworzą jedne z najpiękniejszych ślubów w Polsce (w stodole, na zamku, gdzie chcecie), to... są wszędzie. Piszą na blogu, stworzyły grupę dla konsultantów ślubnych, organizują kursy dla konsultantów i targi dla par młodych.
Jak dla mnie to był ich rok :)

White Fox Photo

Maria Mendakiewicz Fotografia

Śluby bez obciachu
Dla mnie to najbardziej tajemniczy punt na liście, bo... poza tym co wyczytałam na temat właścicieli i co zobaczyłam w internecie (dzięki ich instagramowi czy zdjęciom, które wrzuca ekipa Kwiaty&Miut), to niewiele wiem i niewiele widziałam:) Ale nie mogę się przestać zachwycać tym co do mnie trafia!

DearHunter Weddings
 

Wedding Planner & Event Designer
Tam gdzie fajni ludzie, tam Kasia. Tam gdzie piękny ślub, tam Kasia. Tam gdzie najpiękniejsza sesja stylizowana, hm... tam tylko Kasia! No lepiej się chyba nie da!
Za każdym razem (dobra, w 50% i tu nie przesadzam), gdy widzę piękny ślub, to potem okazuje się, że to ona za nim stoi :)

LMFOTO

PieczkoPietras





Zwadowski & Konsultanci Ślubni
Tak, tak, pań w garsonkach się boję, ale panów w garniturach już nie ;) Do tego ideę organizowania ślubu i wesela przez mężczyzn, a nie kobiety, uważam za fantastyczną.
To też mój najmniej rustykalny, a chyba najbardziej otwarty na wszystko punkt na liście.


Zwadowski, Natalia Fiedler

3 komentarze:

  1. Marry Me Studio15 marca 2018 18:02

    W sumie niewielu jest mężczyzn wedding plannerów w Polsce a mogłoby to być całkiem sensowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. No w sumie bardzo subiektywny przegląd... Moim zdaniem wart uzupełnienia, wygląda jak wybrany nie dzięki umiejętnościom, a prywatnym sympatiom Pani Blogerki. Trochę profesjonalizmu i dystansu by się przydało ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak jak napisałam we wstępie. To subiektywna lista, wybrana na podstawie mojej opinii o realizacjach ślubnych na jakie trafiam w internecie. Nie znam z połowy ludzi stojących za tymi firmami, nawet internetowo, więc prywatne sympatie to trochę wyklucza ;)
      A co dystansu i profesjonalizmu - też go życzę :)

      Usuń