wtorek, 18 listopada 2014

ZRÓBMY COŚ FAJNEGO

Zamiast konkursów i cukierków z okazji wczorajszych urodzin NPM mam dla Was... propozycję. Wspominałam Wam, że jestem zakochana w Szlachetna PACZKA. Byłam, jestem, będę... wolontariuszem, darczyńcą, asystentem i specjalistą do... różnych spraw ;)

Kilka dni temu podczas wizyty, jako wolontariusz towarzyszący, byłam z koleżanką u jednej z rodzin, która zostanie włączona do projektu. To rodzina ze sporą gromadką dzieci, które mnie zachwyciły i którym chciałabym jako darczyńca pomóc.


Zazwyczaj robiłam to prywatnie, razem z grupą znajomych osób. Jakiś czas temu wpadłam na pomysł zrobienia tego inaczej. Wciągnięcia w moją ulubioną formę pomocy ludzi z bloga. Panny Młode (niezależnie od tego z jakim stażem), ich partnerów, branże ślubną, pozostałych czytelników.
Nie mam bladego pojęcia z jakim odzewem się to spotka, więc chciałabym to teraz sprawdzić. Proszę, aby wszyscy którzy chcieliby się zaangażować odezwali się pod wpisem lub w wiadomości prywatnej ;)


Jak można pomóc?
Osoby spoza Wrocławia: pomoc finansowa.
Wrocław: pomoc finansowa, wsparcie logistyczne, organizacyjne, a także pomijając robienie Paczki: można pomóc dekorować magazyn, podrzucić ciasta i słodycze, którymi częstowani są w magazynie darczyńcy przywożący paczki lub robić pamiątkowe zdjęcia:)

2 komentarze:

  1. Ja chętnie pomogę :) Zawsze chciałam wesprzeć jakąś rodzinę z paczki, ale nie miałam aż tyle kasy zeby zrobić to samodzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, mam dla Ciebie dobrą informację na przyszłość. Mało kiedy paczkę robi jedna osoba/rodzina. Z danych statystycznych, zbieranych od darczyńców, wynika, że jedną paczkę robi średnio 30 osób! :) Trzeba tylko zmobilizować rodzinę i znajomych (i znajomych znajomych).

      Usuń