czwartek, 29 grudnia 2016

Podsumowanie 2016 roku :)

etsy
Jaki był rok 2016 w temacie ślubów i wesel dla mnie? Szukając właściwego słowa... najodpowiedniejszym będzie... spokojny ;)
A dokładniej, w blogowym skrócie?
 
GNPM - 3 najpopularniejsze wpisy (i gratis):
1. Natalia - wrocławska wersja "Alicji w Krainie Czarów", ślub, którym zachwycano się nie tylko w Polsce :) 
2. Honorata - wesele w stodole i kolory cieszące oczy :)
3. Sylwia - cudowna historia i rustykalne wesele w namiocie :)
Kto zgadnie kto jest gratisem? No oczywiście, że Dagmara i "mój prywatny ślub roku" :)
 
 
Jedne z moich ulubionych wpisów:
Zabierając się za przegląd moich tegorocznych wpisów myślałam, że będzie ciężko, że nic ciekawego nie znajdę, że te fajne wpisy, to te z poprzednich lat. Przyznam, że miło się zaskoczyłam, bo miałam problem z wyborem ;) Możecie więc uznać, że ta trójka jest dość... przypadkowa, choć pewnie z mojego TOP10 :D
Przysięga małżeńska - co znaczy dla Ciebie?
"Jeśli jesteś sobą, nie masz konkurencji" - o "inaczej" i "tak samo jak wszyscy"
Na co zwrócić uwagę, aby wyboru fotografa nie żałować... lub żałować mniej?

Najpopularniejsze wpisy roku*:

(liczone są tylko wpisu napisane i opublikowane w 2016 roku)
1. 6 miesięcy do ślubu, czyli ostatnie panieńskie święta! [Jagoda] - wpis na którego statystyki patrzyłam z zadziwieniem. Najpopularniejszy w tym roku, prawdopodobnie nawet najpopularniejszy ze wszystkich wpisów w ramach tego cyklu (wliczając w to moje przedślubne wpisy i Dagmary). 
2. Subiektywna lista najciekawszych miejsc na wesele w Polsce cz. 2 - mam wrażenie, że dużo świeższa lista niż ta z numerem 1 :)
3. Najpiękniejsze polskie suknie ślubne, albo raczej mini lista marek, które warto poznać przed wyruszeniem na poszukiwanie sukni ślubnej :) - wiem, że są fajne marki o których nie napisałam, a o których Wy piszecie w komentarzach. Ale dziś ja w tej liście nadal nic bym nie zmieniła.
4. Słowa, których możesz się wstydzić ;) - to wręcz cud, że pod tym wpisem nie znalazł się żaden hejterski komentarz człowieka zbyt poważnie podchodzącego do wszystkiego ;) Bo nie wolno go traktować w 100% na serio.
5. Jak zwracać się do teściów? - to ważne i w moim przekonaniu trudne, warto wiec znać swoje opcje i mieć poczucie, że nic się nie musi.
6. "Ten dzień był prostszy i dużo mniej stresujący niż mi się wcześniej wydawało, że będzie." - wywiad z Dagmarą :))) - :)))
7. Alternatywy dla rzucania bukietem ;) - jeden z najfajniejszych praktycznych wpisów w tym roku!
8. Plan dnia ślubu - o, kolejny ;)
9. Na dobry początek, 10 lat razem :) - nie spodziewałam się, że ten wpis wyląduje w 10. Jest przeraźliwie krótki, edytowany milion razy, z każdym kolejnym akapitem notorycznie wyrzucanym, bo "zbyt prywatny".
10. 1 tydzień do ślubu, czyli już za moment będę żoną [Dagmara] - chyba wszyscy czekali :)

Prywatnie-publicznie-blogowo: 
W tym roku zdecydowanie wątek ślubów i wesel zszedł w moim życiu na dalszy plan. Był, bo był blog i była Dagmara. Myślę, że ja już od początku wiedziałam, że będę kogoś takiego po swoim ślubie potrzebowała. Kogoś kto pociągnie bloga i pociągnie do tego mnie. W gratisie dostałam kolejnego fantastycznego człowieka do swojego życia, też tego bez ślubów :) 
Z jednej strony nadal tego bloga uwielbiam, z drugiej - wzbudza moje wątpliwości. Czy mi się chce, czy Wam się chce, czy nie szkoda mi czasu, czy warto, czy nie lepiej... wkręcić się w coś nowego, tak totalnie na maksa. Od dawna odkładam w czasie założenie nowego bloga na lepszy moment, ale chyba dłużej już się nie da. NPM mi nie wystarcza, tego jestem pewna.
Aaa... poza fanpage'm NPM znajdziecie mnie też na Najpiękniejsze polskie śluby, gdzie wrzucamy sobie z jego założycielką - Martą zdjęcia z fajnych ślubów, wesel, sesji z pierwiastkiem polskim ;) To taki mój... powiew świeżości ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz