poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Wasz Piękny Ślub - na chwilę przed premierą

Najlepsze w ślubach i weselach jest… czekanie. Zawsze jest na co czekać i zawsze czeka się na coś wielkiego. Jeśli pominę wszystkie śluby wyjątkowych dziewczyn,  to jedną z rzeczy na które czekałam najbardziej jest druga książka Karoliny Waltz z Bridelle i fotografki ślubnej Magdaleny Piechoty  - "Wasz Piękny Ślub".

Ponad 300-stronicowa książka będzie składać się z 6 rozdziałów tematycznych. Ilustracją dla rozdziałów zostały 24 prawdziwe, polskie śluby. Każdy z nich został szczegółowo opisany wraz z praktycznymi poradami od Par Młodych. Wszystkie rozdziały uzupełnione zostały sesjami stylizowanymi obrazującymi różnorodne stylistyki, kolory przewodnie i motywy. Autorki książki ponownie zaprosiły do współpracy najlepsze polskie firmy ślubne oraz najbardziej znanych projektantów z całego świata.

Do 28 września możecie zamówić książkę w promocyjnej cenie na stronie Empiku: link do książki.

Po skończeniu z oficjalnymi informacjami chciałabym Wam coś o swoich oczekiwaniach i przewidywaniach odnośnie książki napisać: 

- Spodziewam się prawdziwego cuda, podobnie jak rok temu ;)

- Co lubicie w moim blogu najbardziej? Wszycy lubią GNPM :D Momentami mam wrażenie, że "Wasz piękny ślub" to taka… hm… elitarniejsza wersja GNPM. Ze ślubnymi komentarzami (więc bez wypracowań) Par Młodych, którym udało się zorganizować jedne z najpiękniejszych, wg Bridelle, ślubów i wesel.

- Tym razem pod terminem "fachowa wiedza" kryje się jeszcze więcej niż ostatnio, bo zawiera on nie tylko wiedzę specjalistów z branży jak Karolina i wielu innych, ale także doświadczających wszystkiego na własnej skórze Par Młodych. Gdy do tego dodamy fakt, że część z tych par pracuje od lat w branży ślubnej, to… tam musi kryć się wiedza nie tyle niezwykła, co obowiązkowa dla żyjących ślubem/ślubami :)

- Praktycze porady, inspiracje i…

- Takiej ilości świetnych zdjęć najlepszych w Polsce fotografów nie znajdziecie w żadnym innym miejscu :) Jeśli szukacie najlepszych – jesteście na dobrej drodze. Sama do całej tej listy dopisałabym chyba tylko jedno nazwisko.

Odliczanie czas zacząć... ;)

2 komentarze:

  1. Będzie to z pewnością, najpiękniejsza i najważniejsza, polska, ślubna książka tego sezonu. Ja też dreptam w miejscu! Ważyć będzie niamało, ale miejsce w mojej walizce znajdę dla niej napewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam tę książkę Wasz piękny ślub od koleżanki, kiedy sama byłam na etapie przygotowań do ślubu. Książka sprawdziła mi się idealnie, bo kilka rzeczy mnie zainspirowało i miałam je później na własnym ślubie!! :D teraz sama kupiłam tę książkę mojej innej przyjaciółce :))

    OdpowiedzUsuń