poniedziałek, 26 maja 2014

Z okazji Dnia Matki o... rodzicach na zdjęciach

Przeglądam, niemal nałogowo, wszystkie reportaże ślubne. I wiecie jaki jest wniosek? Na niemal żadnym polskim nie byłam w stanie określić, z większym prawdopodobieństwem, którzy ludzie w tłumie gości to rodzice Pary Młodej. Na zdjęciach są dzieci, są świadkowie czy drużbowie, są bezimienni inni. Rodziców nie widać, a nawet jeśli widać, to ciężko odróżnić ich od tłumu gości...

Nie wyobrażam sobie, że na moich zdjęciach nie będzie widać rodziców. Widać w sposób oczywisty, w taki, że każdy nie znający moich rodziców (będący np. z rodziny PM) nie będzie miał wątpliwości co do tego którzy to ludzie na zdjęciach. 
Wystarczy jedynie w dniu ślubu "pociągnąć fotografa za rękaw" i pokazać/przedstawić mu najważniejsze (nie tylko rodziców) dla nas osoby :) I mamy piękną ślubną pamiątkę.

Kilka słów odnośnie dzisiejszego święta...
Gdybyście zapytali mnie, osobę średnio lubiącą dzieci, o to co w kobiecie fascynuje mnie najbardziej odpowiedziałabym: bycie matką. Nikt mnie bardziej nie zachwyca, nikt mnie bardziej nie zadziwia, nikt nie budzi większego podziwu niż kobiety będące matkami. Ich postrzeganie świata, ich poświęcenie, ich siła, ich miłość na opisanie której brakłoby mi wielkich liter...
Drogie Mamy, wszystkiego najlepszego!

onefabday


lovelipstickandpearls


unabodadecine


olxpix


weddbook


svadba-msk


svadba-msk


allweddingsarebeautiful.tumblr.com


aldafla


gofeminin

Więcej zdjęć znajdziecie na pinterescie.

3 komentarze:

  1. Przez pomyłkę usunęłam post ;) Dodaje wiec komentarz, który się tu pojawił wcześniej:
    "Mam straszne ciarki jak patrzę na te zdjęcia. PRZEPIĘKNE! My mamy zdjęcie z rodzicami :) ale nie jest tak pomysłowe!" dwoje do poprawki http://dwojedopoprawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, czytam Twojego bloga od godziny i... przepadłam! Chyba mamy podobne poglądy i zainteresowania, dlatego tak mnie wciągnęło. Robisz tu kawał dobrej roboty. (Co prawda mój ślub odbędzie się dopiero za 4-5 lat, ale poprzeglądać miło)

    OdpowiedzUsuń