środa, 19 listopada 2014

TOP 5 Prezentów na wieczór panieński

facebook i pinterest
Co kupić przyszłej Pannie Młodej na prezent? Co wybrać jeśli nie chcemy, aby były to prezenty przypominające te urodzinowe i świąteczne (takie lubię najbardziej!), aby nie były niesmaczne (bez penisów, kajdanek z futerkiem czy Kamasutry, którą sporo par posiada!) i były dla konkretnej osoby, a nie dla jej stereotypowych ról w przyszłości (żadnych bucików dla dzieci i wałków do bicia męża)? Oto moja, dość sztywna jak na tradycyjne wieczory panieńskie, lista ;)

Dlaczego, na wstępie, odrzuciłam najpopularniejsze pomysły? Z prostego powodu: podarki powinny być dobrze wykonane (seks gadżety nigdy nie są), powinny trafiać w gust obdarowanej i być prezentem dla niej, nie dla innych (czyt. męża czy dzieci). Jestem zdania, że nawet dziewczynie w ciąży nie daje się prezentów dla dziecka. To nie to święto!

Jaki jest najlepszy prezent? Praktyczny. Jeśli nasza Panna Młoda nie ma hopla na punkcie niespodzianek i ma praktyczne podejście do rzeczywistości proponuję ją zapytać o co co chciałby dostać lub czego, w przygotowaniach do ślubu i okresu po, jej brakuje. Często okazuje się, że taką osobę o wiele bardziej ucieszą kolczyki do sukni ślubnej, konkretna bielizna na noc poślubną czy seria zabiegów u kosmetyczki przed ślubem. 

TOP 5 prezentów na wieczór panieński

1. Słoik z życzeniami lub dobrymi radami
O takim słoiku pisałam we wpisie o tanich pomysłach na prezent. To pomysł idealny także na wieczór panieński, spersonalizowany i bardzo osobisty. Wymaga pracy i włożenia w niego kawałka serca. Mnie ucieszyłby tysiąc razy bardziej niż zamówione w pośpiechu gadżety ;) 

2. Tematyczny t-shirt
Muszę przyznać, że koszulki to jedyne miejsce w którym akceptuję "zabawne" teksty. Ta dla Panny Młodej może być związana nie tylko z rolą Panny Młodej/Żony, ale także z seksem ("Lubię kwiatki, ale wolę orgazm" uwielbiam).

3. Sesja buduarowa
Jeśli Panna Młoda nie należy do nieśmiałych, a jej koleżanki upierają się przy pomyśle związanym z erotyką, to nie ma lepszego prezentu niż sesja buduarowa. To rewelacyjna pamiątka dla samej bohaterki dnia, ale także dla jej przyszłego męża. Sama na "stare lata" chętnie bym takie zdjęcia oglądała i chwaliła się wnukom (tu przypomina mi się scena z Titanica ;)).

4. Karnet do spa, na siłownie, taniec, pole dance
Aby być piękną w łóżku... ;) Ja nadal jestem nakręcona na pole dance i dla mnie to numer jeden z całej listy. Każda świadkowa i jej drużyna powinny doskonale wiedzieć czy któraś z tych alternatyw przypadnie Pannie Młodej do gustu i co ze spokojem mogą wybrać jako prezent.

5. Bielizna albo...?
Najpopularniejszy prezent, uparcie wymieniany przez wszystkie kobiety obecne na wieczorach panieńskich, więc nie mogę go pominąć.
Jestem zdania, że bielizna może być świetnym pomysłem, jeśli zostanie spełnionych kilka warunków:
1) Kupimy elegancką, zmysłową bieliznę. Nie tandetną, zabawną i jednorazową. Jeśli na prezent składa się kilkanaście osób, to warto aby była ona z najwyższej półki, taka na którą Panna Młoda nie może sobie pozwolić.
2) Doskonale znamy rozmiar. Nie sprawdzony na wygrzebanym z szafki staniku przypadkowej firmy, ale potwierdzony w szczerej rozmowie z Panną Młodą.
3) Wiemy, że mamy błogosławieństwo od Panny Młodej i możemy sobie na taki zakup pozwolić.
Do tradycyjnego zestawu biustonosz + figi/stringi/szorty lub koszulki nocnej można dokupić: pończochy i pas, gustowny szlafrok lub podwiązkę (w niektórych rejonach Polski to świadkowa kupuje podwiązkę).
Bieliznę zawsze można zastąpić kupnem czegoś co wyda nam się bardziej uniwersalne i  bezpieczniejsze: zestawem soli do kąpieli, olejkami do masażu czy świeczkami zapachowymi.

Dziewczyny, a co Wy chciałybyście dostać podczas Wieczoru Panieńskiego?
Wasze pomysły będą świetna listą inspiracji na zatroskanych świadkowych i druhen ;)

3 komentarze:

  1. Ja dostałam standardowo kamasutrę i bon na zakupy do najlepszej braffiterki w mieście na taką sumę, że swobodnie mogłam wybrać taki komplet jaki tylko sobie wymarzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie miałam nawet panieńskiego więc nie dostałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielizna jest bardzo popularnym prezentem ale sprawdzonym

    OdpowiedzUsuń